.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
دیگر موارد
آمار وب سایت

Watch.Dogs 2.UP0001-CUSA04459.USA.PSN.PS4

عنوان واچ داگز ۲ (به انگلیسی: Watch Dogs 2) در تاریخ ۱۳نوامبر برای کنسول های PS4 به حالت Pre-load در آمد تا کاربران این کنسول بتوانند بازی را زودتر از موعد دانلود کرده و در زمان انتشار بازی، تنها بازی را فعال سازی کرده و از آن لذت ببرند. به مارکوس هالووِی، هکر واچ داگز ۲ خواهیم رسید اما فعلاً در مورد خود شهر و دنیای بازی سازندگان این وعده را داده‌اند که با یک محیط زنده طرف هستیم که دیگر بازیکن، مرکز دنیا نیست؛ بلکه دیگر کارکترها نیز با ما و با یکدیگر تعامل دارند و با قدم زدن در سطح شهر، می‌توان شاهد اتفاق‌های مختلفی بود. این مسئله در یک بازی که مکانیسم اصلی‌اش هک کردن است بسیار حائز اهمیت است چرا که فرصت‌های بیشماری برای دستکاری دنیا وجود دارد. در Watch Dogs 2 حالا می‌توانید تک تک وسایل نقلیه را نیز کنترل کنید و مثل یک اسباب‌بازی، آن‌ها را به هرکجا خواستید ببرید. غیر از ظرفیت‌هایی که این ویژگی برای طراحی مراحل هیجان‌انگیز ایجاد می‌کند، می‌توان به سبک بازی‌هایی چون Just Cause فقط در شهر چرخید و کارهای هیجان‌انگیز انجام داد.

سان فرانسیسکویی که ما تجربه‌ خواهیم کرد از سیستم‌عامل ctOS 2.0 بهره می‌برد که نسخه‌ی بروز همان سیستم‌عامل نه چندان امنی است که در شیکاگو به کار گرفته شده بود. با این نرم‌افزار همه‌ی مردم شهر به یکدیگر متصل‌اند و یک رخنه‌ی کوچک کافی است تا تمام پیام‌های خصوصی اطرافیانتان در دسترس شما قرار گیرد. به نظر می‌رسد سازندگان واقعاً به نظرات گیمرها و منتقدان گوش داده‌اند و حداقل در این زمینه شاهد پیشرفت‌هایی در بازی هستیم. سان فرانسیسکوی واچ داگز ۲ حتی این پتانسیل را دارد که هویتی برای خودش دست و پا کند و به یکی از المان‌های موفق بازی تبدیل شود.

اما چیزی که این زمین بازی بزرگ را هیجان‌انگیزتر می‌کند، گروه هکر DedSec است. این گروه که شخصیت اصلی بازی هم عضو آن است، به شکل زیرزمینی شرکت‌های بزرگ را هک می‌کند و اعتراض خود را به سران جامعه اعلام می‌کند. یوبیسافت در طراحی این گروه و کلاً شخصیت‌های هکر بازی، کمی پا را از واقع‌گرایی فراتر گذاشته و به جای نشان دادن تصویری واقعی از هکرها،‌ تصورات ذهنی یک نوجوان عاشق فیلم‌های پلیسی و جاسوسی را در واچ داگز ۲ پیاده‌سازی کرده است. هکرهای بازی نام گروهشان را روی دیوارهای شهر گرافیتی می‌کنند، لباس‌های عجیب و غریب می‌پوشند و روی پشت بام خانه‌ها مهمانی راه می‌اندازند. سازندگان بازی برای جذب مخاطب بیشتر و شاید افزودن جذابیت‌های جدید، بیخیال کاریزمای نسخه‌ی قبل شدند و آن دنیای سرد و تیره‌ی اِیدن پیرس را با حال و هوای خوشحال مارکوس هالووی عوض کرده‌اند. شخصیت اصلی بازی قبلاً به جرمی که مرتکب نشده محکوم شده و حالا راه انتقام در پیش گرفته است. او قاعدتاً‌ از آخرین فناوری روز بهره می‌برد و در یک صحنه‌ی مبارزه، به راحتی آب خوردن لپتاپش را از جیب پشت‌اش درمی‌آورد، چند دکمه فشار می‌دهد و کل منطقه هک می‌شود.

منبع توضیحات: زومجی

 

تصاویری از محیط بازی

Watch-Dogs-2-screenshots Watch-Dogs-2-screenshots

Watch-Dogs-2-screenshots Watch-Dogs-2-screenshots

Watch-Dogs-2-screenshots Watch-Dogs-2-screenshots

In 2016, ctOS 2.0, an advanced operating system networking city infrastructure, was implemented in several US cities to create a safer, more efficient metropolis.Play as Marcus Holloway, a brilliant young hacker living in the birthplace of the tech revolution, the San Francisco Bay Area. Team up with Dedsec, a notorious group of hackers, and expose the hidden dangers of ctOS 2.0, which, in the hands of corrupt corporations, is being wrongfully used to monitor and manipulate citizens on a massive scale.With the power of hacking and Dedsec by your side, launch the Hack of the Century, take down ctOS 2.0 and give freedom back to whom it belongs: the people.

اطلاعات فایل:

راهنمای نصب:

همان‌طور که مستحضر هستید، بازی‌های کنسول PS4 هنوز هک نشده‌اند و برای اجرای آن‌ها نیاز به خرید رسمی بازی دارید. چندین راه برای اجرای بازی‌های کنسول PS4 وجود دارد که از این میان، ایمن‌ترین روش تهیه بازی، خرید آن به‌صورت قانونی از پلی‌استیشن استور می‌باشد. به‌علت تحریم‌های علیه ایران و دشواری تهیه ویزا کارت، مسترکارت و … بهترین راه برای خرید در داخل ایران استفاده از گیفت کارت‌های PSN Gift Card می‌باشد که معادل قیمت آن‌ها اکانت شما شارژ شده و می‌توانید بازی را با آن خریداری نمایید. بدین منظور، وبسایت دانلودها جهت سهولت خرید کاربران، این گیفت‌ کارت‌ها را تهیه کرده و با قیمتی بسیار مناسب به فروش گذاشته است. دیتای بازی نیز به‌صورت رایگان قابل دریافت از دانلودها می‌باشد. پس می‌توان روند استفاده از بازی‌های PS4 در حال حاضر را این چنین دانست:

1) دانلود کامل بازی از وبسایت دانلودها و اکسترکت فایل‌های فشرده.
2) شارژ اکانت Playstation Network خود به میزان قیمت بازی در سونی استور. بدین منظور، از گیفت کارت‌هایی که وبسایت دانلودها برای خرید شما تدارک دیده است می‌توانید استفاده کنید تا خریدی ایمن و قانونی را تجربه کنید. برای مشاهده قیمت خرید بازی Dishonored 2 در استور سونی اینجا را کلیک کنید.

     

3) انتقال فایل‌های دانلودشده از کامپیوتر خود به کنسول PS4 خود. برای مشاهده آموزش تصویری قدم به قدم نصب بازی در کنسول PS4 اختصاصی وبسایت دانلودها بر روی لینک زیر کلیک کنید:

4) اجرای بازی.

 – آموزش تصویری کامل و قدم به قدم انتقال دیتا به کنسول PS4 اختصاصی دانلودها

لینک دانلود:

=========================================

USA PSN (Region 1) Release

دانلود به صورت پارت های 2گیگابایتی:

دانلود پارت ۱ : Direct Link

دانلود پارت ۲ : Direct Link

دانلود پارت ۳ : Direct Link

دانلود پارت ۴ : Direct Link

دانلود پارت ۵ : Direct Link

دانلود پارت ۶ : Direct Link

دانلود پارت ۷ : Direct Link

دانلود پارت 8 : Direct Link

دانلود پارت 9 : Direct Link

دانلود پارت 10 : Direct Link

دانلود پارت 11 : Direct Link

دانلود پارت 12 : Direct Link

دانلود پارت 13 : Direct Link

دانلود پارت 14 : Direct Link






:: موضوعات مرتبط: دانلود بازی ps4 , دانلود بازی Watch Dogs 2 برای PS4 , ,
:: برچسب‌ها: دانلود بازی Watch Dogs 2 برای PS4 , پیش نمایش بازی Watch Dogs 2 , خرید PSN Card بازی Watch Dogs 2 , خرید گیفت کارت بازی Watch Dogs 2 , دانلود Watch Dogs 2 ps4 , دانلود Watch Dogs 2 برای ps4 , دانلود سرور ایران بازی واچ داگز 2 نسخه پلی استیشن 4 , دانلود نسخه ps4 بازی Watch Dogs 2 , دانلود واچ داگز 2 برای پی اس 4 , لینک مستقیم رایگان بازی Watch Dogs 2 برای ps4 , نقد و بررسی بازی Watch Dogs 2 , هشتادپهلو , شهرغم , هشتاپلی ,
:: بازدید از این مطلب : 773
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
ن : amin
ت : دو شنبه 24 آبان 1395
.
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








موضوعات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
چت باکس
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی